Domen eller nått....

Var till läkaren igår för mina muskelbesvär och hux flux har jag Myalgi :S att det kunde vara några medeciner som gör denna biverkan det som står i fass som biverkningar är bara humbug alltså enligt han den nya staffetisen. Stor djup suck.....jag känner mej bättre sen jag slutade med lanzon men skulle verkligen behöva något annat för halsbränna. Jag  få exprimentera med dom receptfria som finns och sen gå tillbaka till läkaren om det visar sig bli bättre av att sluta med Lanzon.

Ska ta tag i mitt liv och mina kropp ska försöka sluta med alla medeciner ska hitta en motionsform som passar och ändra min kost så IBSen blir mindre påtaglig.


Jaja  solen skiner från en klarblå himmel och det älskar jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0