Jaha bättre iaf.

Är relativt smärtfri i axlarna efter kortisoninjektioner i båda, men det var inte enkelt att få dom första läkaren gav i högra och trodde inte det skulle hjälpa, men dom ger ju med lokalbedövning och så fort han sprutat i kändes det som dom drog ur en "smärtpropp" på mej, höger axel slappnade av och huvudvärken släppte phu vilken lättnad. Det blev dock värre när lokalbedövningen släppte men efter ca 3 dagar var höger axel nästa helt smärtfri.
 
Började få laserbehandling hos sjukgymnasten i slutet av juli och hon puschade mej att kräva kortison i vänster också då den varit den som djävlats mest och det känns som nått ligger i vägen där, den har dock inte gjort lika ont som höger. Men puschad av sjukg så fick jag även en kortisoninjektion i den vänstra och jag är nu nån vecka efter den och efter 6-7 laserbehandlingar nästan helt smärtfri. Blev dock lite sämre när jag ökade på träningen så jag tar det rätt lugnt med den biten och väntar på röntgen då sjukgymnasten misstänker att jag kan ha "bennabbar" i axelpartierna som ligger och triggar i gång inflammationerna.
 
Arbträningen går sådär, min chef är nog inte säker på vad hon törs låta mej göra så jag tycker det är lite jobbigt där för tillfället, meningen är att jag ska pröva öka från 2 timmar till 3-4 men vet helt ärligt inte vad jag ska göra dom timmarna så jag avaktar och gör mina 2 timmar och inte mer.
 
Samboskapet går snart åt skogen men orkar fan inte ens bry mej om det.
 

RSS 2.0