Dag 2 utan Lanzo.

Vaknade med värk i huvudet och hela axelpartiet känns som det är typ 10ggr mindre än det borde vara.:( Hade en bättre dag i går så jag var helt säker på att utesluta Lanzon skulle vara ett rätt beslut. Men det är det kanske ändå vet inte hur lång tid den har "inflammatorisk" verkan på kroppen, om det nu är den som ställer till det.

Fick vara hemma från jobbet, tog 2 treo och 2 tramadol som fortf inte har verkat fullt ut. Jag vet att treo inte är det ultimata för magen men det känns som den ökar på blodcirkulationen lite så idag fick det bli treo.

Är inne på att försöka sluta med så många medeciner det går och övergå till naturprodukter, sen får jag tillföra dom medeciner som jag absolut inte kan vara utan och dit hör no egazilen.

Jag undersöker för tillfället vad som skulle vara bäst att börja med vad som gäller naturmedecin, en riktig utrensning kanske vore på sin plats och sen snälla bakterier för magen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0